fake smile :)




aku berada di sini dgn selebarlebar senyuman even senyuman tu fake . :D lame gileee dok bertandang dkat blog org ea . saje duk bertandang dkt blog org supe hantu pocong . di harap tuan kpd blog ni dok maroh la . kalu maroh tu kabo ah bole pdam lake olders post sume orw . cbb malas nok baloh ekpon dgn org ea . aku berade dkt blog ni pon bukan sengaja , aku berade dkt blog cbb naluri aku rce nok duk cini aku nok kte gane ag . :)



act , aku rindu dekat tuan blog ni . sumpah rindu tu mmg takdapat aku ungkapkan byk mane . rindu yg teramatamat sgt . tetapi biarlaa kau rindukan hanya dalam hati aku . biarlaa kerinduaan tu aku simpan dihati kecilku ini . kerna ku tahu ku bukan siapasiapa di hati dia . dulu dia heartbeat aku skunk dy org asing dalam hidup aku . aku harus sedar yang dia bukan untuk aku dan aku bukan lagi milik dia . selame sebulan aku berade di hati dia , selame sebulan itulaaa aku mula mencintainya dari dalam tetapi disebabkan diri ini tersepit diantara dia dan dia . aku terpakse meninggalkan dia . aku fikir dia akan menanti akuu hinggaa ke akhirnya dan melaksanakan janjijanji dia pada aku .


tetapiii musnahhhh . segala janji manisnya hanya meniti di bibir sematamata bkan datang drpd hati yg tulus ikhlas . aku pasti bhawa segala janjijanjinyaaa tu tak akan dia laksanakan buat selamelamenya . aku pasti dan aku sangatsangat yakin . 



kini , aku harap kau bhgis bersame yg tersayang . aku pasti doakan kebhgia kau buat selamelamenya . bukan aku inginkan simpati kauu dgn meluahkan isi hati aku di blog kau tetapi inilah kebenarannya . aku bukan inginkan simpati tetapi keikhlasan . 


untuk pengetahuan kau kenapa mfo selalu text kauu dgn nada perli tu adalah disebabkan aku menolak cinta dia . aku hanya ingin menjdai sahabatnya buat selamenya . aku tahu janji dia dgn aku lebihbyk drpd janji kau dgn aku . aku tolak dia kerana aku bukan insan yg akan menjilat semula ludah aku . :)



dan akuu mohonkau tidak lupakan aku buat selamenya . setiap malam aku mimpikan kau , kenangan kau mnjdi lagu buat lena tido ku :') 


perkara yang paling hampir dgn kita adalah kematian tetapi perkara yang paling jauhh sgtsgtsgt dgn kita adalah KENANGAN . yes . KENANGAN . kita takboleh nak ulang balik kenangan tu dalam hidup kita . :') 



rinduu gile time ni cbb time ni even abang tgh otf pon still posing . seriusss miss this moment :')


miss ur smiling at me . ouhhh melting tpi bukan selalu . KADANG-KADANG je ! :P


suke tgk gambar ni cbb gambar ni ohsem ! :D


and the last one . gambar lame dah pon kan tp tahun ni gok . japjap g tgok folder gambor dekat facebook .


hurm 17march2012 . time wedding kakak zizi . time tgh ohsem . mood exam pon tdok :D tp gambar ni telah di jadikan sbg desktop backgroup lappy aku . dan di tepek di papan notis bilik aku . mama tye knp gmbar ni , alasan dia cbb gmbar ni sweet . hahaha . alasan bodoh v--v



till end , with love :*


sesunguhnya sy cemburu tgk love hok sutir awok post dkt wall dia cbb sy tadok org nok post love dkt fb even sebutir . wahahahah




No comments:

Post a Comment