kateenyaaa --'


heyy allss . akuu bosan time ni . nak update blog sendiri da bosan so akuu update blog abg . apee slahnyee kan . abg suh gok . abg lgi suke bile aku duk update blog dy byokbyok . haha . abg kabo dy dok tao nok cite nape cini . . hewhew . aku tadok cite pon aku buad ade cite nok buad gane tgn wahi naip gtu ah , muahahaha


heee akuu terpikatdgn ayt yg abg anta kt aku tdi aku suke ayt tu . dy mcm kene dgn batang idung aku sendiri . huahuahua

andai hari ini kau rase diriku bukan yg terbaik , pilihlah hari esok untuk menilai perubahan diri akuu .. andaii esok masih jua kauu merasa diriku belum lagi sempurna , pilihlaaa harihari yang seterusnya dan yakinlah yang diriku pasti akan berubah untuk dirmu .. andai hari seterusnya diriku tetap ta berubah , namun baru fikirlaha sejenak ' setiap manusia akan berubah jika insan itu ta putus putus mmberi peluang pada setiap insaninsan yang lain ' :)

kayyy baiii 

No comments:

Post a Comment