150 juta ♥

ASSALAMUALAIKUM


sendiriann akuu menanti sesuatu yg akuu sendirii ta pastii ..


gmbr kt ats tuu sekadarr hiasan sematamata , ta de kene mngena antra yg hdup atau ygtelah tiada . haha ...act , na suh hytii lirik laguu  150 juta ♥ niii ..


untuk kali ke seratus lima puluh juta
mereka tanyakan engkauu soalan yang sama
"eh kenapa kau masih mahukan dia ?"
"eh apa kau buta apa kau pura-pura suka ?"

diseratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambik tahu
sambil ketawa engkau bilang satu per satu

"dia mungkin bengis seperti singa"
"tapi dia nangis tonton cerita korea"
"dia mungkin keras bila bersuara"
"tapi dia jelas jujur apa adanya"

"aku lagii kenal dia"

eh dah lebih seratus lima puluh juta kali
aku pesan padamu apa yang bkal jdi
engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

di setiap seratus lima puluh jutanya
aku pun dlm hati semacam ta percya
apa kau lihat pada aku jujurkn saja
terus kau cubit dagu aku sambil berkata

"sayang mgkin baran ta kira masa"
"tapi syang thn kalau yang salahnya saya"
"sayang mungkin saja keras kepala"
"tapi syang manja bila kita berdua"
"saya kenal sayang saya"

buat apa di cerita
bahagia kita rasa
biar tak percya
peduli org kata

baju ronyok tak apa
asal pkai selesa
berkilau tak bermakna
kalau hati tak ada

aku lebih bengis dari sang naga
tapii bisa nangis semata demi cinta
suaraku keras tak berbahasa
kerna akuu rimas gedik mengada-ngada

akuu mudah baran tdk semena
mana bole thn angin cemburu buta
dan aku sengja tnjuk keras kepala
akuu punya manja kau saja bole rasa

rahsia kita berdua




laguuu 150 juta ♥ ni wawa suke dgr cbb rce mcm adee kenemngena dgn wawa ah . haha .

wawa mmg grang seperti singa
tapii bisa nangis tonton crta korea
:DD

boiiiboiiii

No comments:

Post a Comment